Mina kui bränd


Eesmärgiks on analüüsida oma isikubrändi – milline on minu tänane minapilt, kuidas endast tugevat kuvandit luua ning isikupära välja tuua. Milline mõju on minu seesmisel mina-pildil välisele kuvandile. Miks on oluline kuvandiga teadlikult tegeleda ning milline on minu lugu.

  • Kuidas teadlikult tugevdada oma isikubrändi
  • Isiklik SWOT
  • Milline on minu lugu
  • Mida ja kus presenteerida enda puhul

 

Kellele

  • Mõeldud neile inimestele, kes soovivad teadlikult oma kuvandiga tegeleda ning seda soovitud suunas mõjutada – töövõtjana, tulevase ettevõtjana jne
  • Organisatsioonidele, kes soovivad oma meeskondasid toetada läbi tugeva persoonibrändiga meeskonnaliikmete.

 

Kestus

1 päev (8 ak tundi)