Mina kui bränd
Eesmärgiks on analüüsida oma isikubrändi – milline on minu tänane minapilt, kuidas endast tugevat kuvandit luua ning isikupära välja tuua. Milline mõju on minu seesmisel mina-pildil välisele kuvandile. Miks on oluline kuvandiga teadlikult tegeleda ning milline on minu lugu.
- Kuidas teadlikult tugevdada oma isikubrändi
- Isiklik SWOT
- Milline on minu lugu
- Mida ja kus presenteerida enda puhul
Kellele
- Mõeldud neile inimestele, kes soovivad teadlikult oma kuvandiga tegeleda ning seda soovitud suunas mõjutada – töövõtjana, tulevase ettevõtjana jne
- Organisatsioonidele, kes soovivad oma meeskondasid toetada läbi tugeva persoonibrändiga meeskonnaliikmete.
Kestus
1 päev (8 ak tundi)